יום שלישי, 18 במרץ 2008

עלינו

חברי הקבוצה:
טלי, בלה והגר
בלה :
בשעות החופשיות שלי אני יוצאת החוצה , צופה בטלוויזיה , במחשב .. אין לי חוגים או משו .
מעבודה זו אני מצפה לדעת עוד ממה שאני יודעת מהעבודה ,
מהקבוצה אני מצפה שיהיה כימיה עם שיתוף פעולה לכל דבר . בהצלחה (:

הגר:
בזמן החופשי שלי אני נהנת מתאטרון, טלוויזיה, מחשב, ריקודים ולבלות עם חברים .
בעיקבות עבודת המחקר אני מצפה להגדיל את הידע האישי שלי בנושאים כללים ושנצליח לעבוד כל הקבוצה ביחד ונצל את הפוטנציאל שתמון בנו .

טלי :
בשעות הפנאי אני משחקת טניס ורוקדת בלט.
מעבודת החקר אני מצפה להרחיב את הידע שלי על הנושא שנבחר ולהעמיק את הידע המועט שלי בנושא
אני מצפה שבין חברי הקבוצה יהיה שיתוף פעולה ורצון ללמוד כמה שיותר ושתיהיה עזרה הדדית ואכפתיות.

2 תגובות:

בתיה וגנפלד אמר/ה...

שלום בנות
אני שמחה להיות המבקרת הראשונה שלכן בבלוג.
חבל שרק טלי הציגה את עצמה , אני מציעה שגם האחרות יעשו זאת. בנוסף לכךאני חושבת שהעיצוב הוא קצת כהה
, זה מכביד על הקריאה.
שימו לב להמשך העבודה בבלוג שלי.

בתיה וגנפלד אמר/ה...

שלום
אתן מתמהמהות עם המשך העבודה . לא בחרתן עדיין נושא ולא עברתן לשלב הבא של ניסוח שאלת חקר.
אתן לא עומדות בלוח הזמנים.
נא להזדרז.